تک 20 دانلود خانه
با سلام خدمت شما بيننده ي عزيز ورود شما را به اين وبسايت خوش امد مي گوييم تک 20 بزرک ترين و بروز ترين وب سايتي در بين سايت ها ووبلاگ است که هر دو روز 1 بار اپديت ميشود از شما بيننده ي عزيز دعوت مي شود با دادن نظر ما را در ساخت اين بهتر اين وبلاگ ياري نما ييد راستي در اين وبلاگ عضو شويد تا بتوانيد از تمامي امکا نات اين وبلاگ استفاده نماييد با تشکر فرهان موسوي.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

javahermarket

 

حتما شما هم نام سوپر ماریو را شنیده اید، شخصیت دوست داشتنی بازی های کلاسیک و قدیمی… هم اکنون می توانید نسخه جدید این بازی بسیار زیبا را که دارای حجم بسیار مناسبی می باشد را از وب سایت دانلودها دریافت نمایید. این بازی مخصوص ویندوز می باشد.

 

Super Mario the Dark Dungeon بازی فوق العاده زیبای Super Mario the Dark Dungeon 1.0

 

 

 

password بازی فوق العاده زیبای Super Mario the Dark Dungeon 1.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی فوق العاده زیبای Super Mario the Dark Dungeon 1.0 لینک دانلود – 6.2 مگابایت | لینک کمکی

 

 

راهنمای دانلود:برای دانلود روی لینک کلیک کرده و گزینه یراseve target az. بزنید.

tak20.loxblog.com تک 20

 

Angry Birds بی شک موفق ترین و پرفروشترین بازی موبایل های هوشمند سال ۲۰۱۰ میلادی می باشد که دارای ۱۹۵ مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است. امروز ، نسخه جدید این بازی یعنی Angry Birds v1.5.2 عرضه شده است. این نسخه از بازی تغییراتی در آن ایجاد شده و بسیاری از مشکلات بازی برطرف شده است. شما می توانید این نسخه از بازی را برای کامپیوتر به همراه کرک تست شده و سالم از هم اکنون از وبسایت دانلودها به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

angry دانلود بازی Angry Birds v1.5.2 برای PC

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

گروهی از دانش آموزان دانشکده از یک جزیره دوردست گم شده و در یک اقیانوس آرام گیر افتاده اند. به شما دستور داده شده است تا آن ها را نجات دهید، اما هیچ چیز آنطور که به نظر میرسد نیست چرا که جزیره توسط یک راز شریرانه شکار شده است. شما می بایست در این بازی از تمامی قابلیت های خود استفاده کرده و در صحنه های به اطلاح جرم اشیای پنهان را یافته و با استفاده از آن ها به حل پازل های پیچیده بپردازید. ماموریت شما در این بازی پیدا کردن دانش آموزان و افشای یک راز بزرگ است.

 

 

 The Missing A Search and Rescue Mystery سفر به جزیره اسرار آمیز در بازی The Missing A Search and Rescue Mystery v1.0.6.0

 

 

 دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

در این بازی شما باید به کشف تئاتری به نام هزاردستان بپردازید که حدود ۴۰ سال پیش توسط آتشی ویران کننده به غارت برده شده است. همچنین برملا کردن راز موجود در این تئاتر از قسمت های جالب دیگر داستان این بازی است. بعد از دریافت یک نامه و یک بلیط طلایی از طرف پدربزرگتان، شما به دنبال یک داستان فوق العاده جالب خواهید رفت. از نکات منحصر به فرد این بازی نسبت به دیگر بازیهای مشابه، پیدا کردن اجسام پنهان در صفحه با استفاده از عکس آن ها می باشد. به این صورت که اگر زبان انگلیسی را به خوبی بلد نیستید می توانید این بازی را تا آخرین مرحله به پایان برسانید.

 

 Macabre Mysteries Curse of the Nightingale Collectors Edition کشف یک تئاتر رازآلود در بازی Macabre Mysteries: Curse of the Nightingale Collectors Edition

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

بازی کم حجم، گرافیکی و بسیار زیبای Nervebit Mosaic را برای شما عزیزان در وب سایت بزرگ دانلودها قرار دادده ایم. این بازی فکری علاوه بر حجم پایین، بسیار سرگرم کننده می باشد. امیدواریم بازی Nervebit Mosaic مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Nervebit Mosaic بازی کم حجم و بسیار زیبای Nervebit Mosaic 1.0 برای PC

 

دانلود در ادامه ی مطلب....

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

Cubis Gold یک بازی کم حجم و گرافیکی بسیار زیبا است که باید مکعب های رنگی را مرتب نمایید. این بازی بسیار زیبا دارای ۳۰۰ مرحله می باشد که می تواند مدت زیادی شما را سرگرم نماید. بازی Cubis Gold هم اکنون از وب سایت بزرگ دانلودها دریافت نمایید.

 

Cubis Gold بازی بسیار زیبای مکعب های رنگی Cubis Gold 2 برای PC

 

دانلود در ادامه ی مطلب..

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

Chuzzle Deluxe یک بازی گرافیکی بسیار زیبا و کم حجم می باشد که شما باید موجودات رنگی بامزه را مرتب کنید. این بازی بسیار زیبا دارای گرافیک مناسب بوده و نیازی به سیستم قدرتمند ندارد. امیدواریم این بازی زیبا مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Chuzzle Deluxe دانلود بازی Chuzzle Deluxe برای PC

دانلود در ادامه ی مطلب..

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
استخاره/فال امروز

    استخاره آنلاين با قرآن کريم
    ???
    فال امروز
    ???
نرم افزار هاي مفيد
پيوندها